2014. augusztus 8., péntek

nyár - summer - estate - été - sommer

A nyarat úgy vártam, mint a karácsonyt. Jobban, mint az őrök a reggelt. Már jó ideje nem írtam semmit a blogban, mégpedig ezért, mert hogy igen sűrű ez a nyár, sűrű mint a jó gulyásleves. Csak úgy a tartalomból:
Június 3-10 Európai női találkozó Olaszországban
Június 20-22 Cserkészcsapatunk jubileumi portyája Budakeszin
Június 22-július 1. Kisvaszar, roma gyülekezet, amerikai bevetés (közbeékelve női bizottsági ülés)
Július 9-13. Bükkszék, Családos tábor
Július 15-20. Amerikai házaspár látogatóban Dombóváron és Zsolcán
Július 21-31 Cserkésztábor Erdélyben
Augusztus 9-17 Amerikai csoport Alsózsolcán

Emez utolsó esemény épp holnap kezdődik, a többi, jelentem a hátunk mögött, emlékezetből, fényképek fájlokban a gépen. 
Tudom, miben fáradtam el. Nyár, én így szeretlek!!!

I was so looking forward to the summer, like children wait for christmas. My last update here on my blog was in the middle of June. This is the reason, I mean, just think about this schedule, my summer-schedule:
June 3-10 European women gathering in Italy
June 20-22 Jubilee of our Scout Group, Budakeszi
June 22- July 1. Kisvaszar, roma church, american mission week
July 9-13. Bükkszék, Family camp
July 15-20. american friends visiting in Dombóváron and Zsolca
July 21-31 Scout camp, Romania
August 9-17 American mission team in Alsózsolca

This last one is still before me, but all the other events behind me. What is left? Photos on my PC, memories. New FB friends.
I know what made me tired, summer, I like it!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése