2013. augusztus 31., szombat

nagykövet

"Ez az Isten házában van" - hallottam az egyik kisfiútól tegnap, ahogy az utcán jöttek velem szemben a barátaival. Ezzel a megállapítással beazonosított engem...aztán persze köszöntek, és én is nekik. Olyan jó érzéssel töltött el. Igen, az Isten házában vagyok. Milyen kedves, hogy a kisfiú a maga fejecskéjében az Istenhez kapcsol. Így is van. Az Isten küldötte vagyok, Isten országának nagykövete. Az Ő országát képviselem itt. Szóval és cselekedettel. Szóval, ez így jó nekem. A hit, a remény és a szeretet nagykövete.

"this is in the house of God" - I heard these words from a little boy yesterday as I walked on the street. He was with his friends and with this statement he identified me...and then they said hello to me. It was good to hear this. Yes, indeed, I am in the house of the Lord. How nice from this little guy that he in his head connects me to God. He is right! I am sent by God, I am the ambassador of God's kingdom. I stand for God's kingdom. With my deeds and words I proclaim His Name. Ambassador of faith & hope & love.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése